יום חמישי, 11 בנובמבר 2010


בין אם אתה מחובבי העשה זאת בעצמך או גם אם אתה אוהב את האתגר של לתקן דברים בבית לבד ולחוות את הסיפוק שבהצלחת תיקון הבעיה שלך תמיד מגיע הרגע שבו צריכים אינסטלטור מקצועי ואמין שידע לפתור את הבעיה איתה כבר לא ניתן להתמודד ורק בעל מקצוע יכול להושיע ולהתמודד עם בעיית הצנרת שלך. 

למרות זאת כדאי, ומומלץ, לדעת כמה מיסודות האינסטלציה וכמה דברים בסיסיים שיכולים לעזור לך בשעת משבר ובשעה שהסתימה באמבטיה לא מרפה ולא חולפת. לעיתים יש צורך בטיפול ראשוני ומהיר עד הגעתו של אינסטלטור מומחה לטיפול בבעיה שנוצרה. 

לדוגמא, בשעת פיצוץ באחד הצינורות בבית יש לסגור במהירות האפשרית את הברז הראשי של הבית וכך לעצור את נזילת המים, להפסיק את בזבוז המים ולעצור את הרטבת כלל הריהוט והאביזרים יקרי הערך שנמצאים בבית.

כמו כן, טיפול שוטף ועקבי בחלקי הבית השונים הקשורים לצנרת ובכלל לאינסטלציה בבית ימנעו ממך לקרוא באופן קבוע לאותו אינסטלטור שיבוא ויחלץ אותך מהצרה החוזרת של הבית. 

כך מומלץ להקפיד על ניקיון שוטף של הביוב על ידי שפיכה של מים חמים בפתחי הניקוז בבית.
מומלץ לקרוא, לפחות פעם בשנה, אל אינסטלטור שיבוא ויבדוק את תקינות הצנרת ובעזרת ציוד איתור נזילות יאתר ויגלה אם יש בעיות בצנרת העלולות להשפיע ולהפריע בהמשך השנה.
רצוי, לסגור את כל פתחי הניקוז בעזרת רשת מסננת שתמנע ירידה של אוכל, לכלוך ושיער בפתחי הניקוז ויגרמו לסתימת הסיפון ובהמשך הביוב.
במידה ומתפתחת סתימה באחד מפתחי הניקוז מומלץ לטפל במהירות או לקרוא לאינסטלטור במהירות האפשרית בכדי שלא יתפתח לבעיה גדולה וחמורה יותר.

תחזוקה טובה ונכונה תוך הקפדה על כללי שמירה נכונים על פתחי הניקוד, תמנע בעיית סתימות וצרות אחרות שיגרמו לכם לקרוא לבעל מקצוע, אינסטלטור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה