יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

סכסוך שכנים שעזר אינסטלטור

סיפור על סיכסוך שכנים שאני לא הייתי מעורב אלא רק צופה מהצד.

הכול התחיל, כך הסתבר לי, יום אחד כאשר השכנה מלמטה, נקרא לה יעל, עלתה לשכנה מלמעלה, נקרא לה בטי, ואמרה לה שיש נזילה אצלה בבית ושהתקרה של יעל נוזלת בעקבות כך ומתפוררת.

בטי מיד ירדה עם יעל למטה ואמרה לה שהיא מזמינה מחר את הביטוח שלה ושהכל יהיה בסדר. בטי התנצלה ואמרה לה שהיא תזמין גם אינסטלטור שיבוא ויסתכל, יבצע איתור נזילות ויתקן את מה שצריך.

לכאורה, יעל הסכימה, והייתה מוכנה שאינסטלטור יבוא, יכנס ויבדוק את הבעיות שיש לה בבית יעשה איתור נזילות ויגיד בדיוק מה צריך לעשות ולתקן בשביל שהנזילה לא תחזור ושאפשר יהיה לתקן את כל הבעיות של הרטיבות בבית.

לאחר שבטי דיברה עם הביטוח ועדכנה אותם על הבעיה הם הפנו אותה לבעל מקצוע אינסטלטור שמתמחה בנושא של איתור נזילות. בטי הזמינה את אותו אינסטלטור על מנת ויבוא יאתר את הנזילה בבית שלה וימליץ מה אפשר לעשות.

כשהגיע האינסטלטור לבטי הביתה הוא התחיל לבצע איתור נזילות ולחפש את הבעיה בצנרת שלה. הוא השתמש בציוד תרמי והתחיל בעזרת מצלמה תרמית לבצע שירות איתור נזילות. לבסוף הנזילה התגלתה באחד הצינורות במטבח ושם האינסטלטור אמר שהוא צריל לשבור את הקיר ולתקן אותו.

הבעיה התחילה כאשר ירדו האינסטלטור ובטי אל יעל השכנה. פתאום, יעל לא הסכימה לקבל אותם ואמרה שהיא לא מוכנה שהם יבדקו לה בבית ויראו מה הבעיה שלה. היא גם לא הסכימה ששום שמאי יבוא ויעריך את הנזק אלא אמרה שהדבר היחידי שהיא מוכנה זה לקבל פיצוי על העובדה שהבית שלה נהרס.

בטי, לא הבינה מה פתאום קרה שיעל הפכה את עורה והחליטה לשנות את דעתה לאחר שהיא בתחילה הייתה דווקא מוכנה לשתף פעולה ולעזור למצוא את הבעיה במהירות. יעל אמרה שאין מצב שמישהו יכנס אליה הביתה ויראה את הנזק ושהיא כבר הזמינה שמאי שלה שאמר ששום אינסטלטור לא יכול לפתור את הבעיה ויש שם נזק של אלפי שקלים.

בטי שלא הייתה מוכנה לסכומים שנאמרו שם החליטה שאם יעל לא רוצה לפתור את הדברים בדרכי נועם אז אין ברירה והיא יכולה לתבוע אותה. בטי האמינה שהצדק איתה.

בימים אלו המשפט עומד להיערך וההחלטה קרובה. אנו השכנים מחכים לשמוע מה יהיה ואיך אותה סאגה תסתיים. מקווים לטוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה