יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

לפני קניית בית, הזמינו אינסטלטור לביצוע איתור נזילות

אחת הבעיות הקשות של בניינים ודירות ישנות שנבנו לפני מספר שנים רב מאוד היא בעיית הצנרת. צנרת שעשויה מברזל שבו עוברים מים רבים בלחצים שונים, סופה להחליד ולפתח חורים בתוכה, דבר שיוביל לסופו של דבר כנראה לפיצוץ וסיבה לנו לקרוא אל אינסטלטור.
מהסיבה הזו בדיוק כשרצינו לקנות דירה, אישתי ואני, היה חשוב לנו לבדוק את מצב הצנרת לפני הקנייה וזאת על ידי פעולה פשוטה של הזמנת אינסטלטור עם ציוד תרמי שמבצע איתור נזילות ובדיקת מצב צנרת לפני קניית הדירה. על ידי איתור נזילות פשוט אינסטלטור יכול להמליץ ולהגיד מה מצב הצנרת והאם יש אפשרות שהיא תעשה בעיות בזמן הקרוב או שמה היא אמינה ועמידה.
איתור נזילות לפני קניית דירה הוא דבר חשוב, אף בעל דירה חדשה לא רוצה להוציא סכום כסף לא מבוטל, לקחת משכנתא, להתכונן לשלם X כסף ולבסוף לאחר מספר חודשים להוציא Y כסף על שיפוץ לא מתוכנן והחלפה של הצנרת הישנה בצנרת חדשה ותקינה. על ידי הזמנת אינסטלטור ניתן למנוע את המבוכות האלו ולהיות רגועים לפני הקנייה.
אישית, אנחנו היינו בסיטואציה שבה עמדנו לקנות דירה אך ברגע האחרון החלטנו להזמין אינסטלטור שיבצע איתור נזילות בדירה ויגיד לנו את מצב הצנרת. לאחר הבדיקה שלו, הוא אמר שהצנרת של הדירה לא במצב טוב ושיתכן והיא לא תחזיק מעמד לזמן ארוך ולכן כדאי לנו לשקול ולחשוב שנית אם אנו רוצים לקנות את הדירה בסכום המדובר או שמה אנו יכולים להוריד את מחיר הדירה ולקחת בחשבון שנאלץ לשפץ את הצנרת גם.
במקרה הזה לא הצלחנו להגיע להבנה עם מוכרי הדירה ולכן ירדנו מזה. היה לנו מזל שהיה לנו השכל להזמין אינסטלטור שיגיד לנו את מצב הצנרת של הדירה וזאת על ידי פעולה פשוטה של איתור נזילות עם מצלמה תרמית. חשוב מאוד ומומלץ לא פחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה